Vážení zákazníci,

sepsali jsme pro Vás přehledně do pár kolonek Vaše nejčastější dotazy, které jsme nasbírali v minulých letech. Věříme, že v této sekci naleznete odpověď na Váš dotaz. 

Aktuální doba odeslání objednávek s neživými produkty a dostupností SKLADEM  činí 3 - 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky.

Nejčastější dotazy (FAQ) - Predprodej kosik obecne sdeleni 1
 
Mimo jarní sezonu (Červenec - Říjen): Standardní dodací lhůta mimo sezonu u  produktů, které jsou SKLADEM je 3-5 pracovních dní od přijetí objednávky (obvyklé odeslání do 3 pracovních dnů).
V zimě (Listopad - Březen):

V těchto měsících jsou veškeré nabízené rostliny v tzv. PŘEDPRODEJI, což znamená, že si na rostliny, u kterých je napsáno SKLADEM dokážete vytvořit PŘEDOBJEDNÁVKU. Rostliny objednané v zimě (Listopad - Březen) Vám budou zaslány nejdříve, až nám to počasí dovolí, nebo až rostliny, které v nabídce jsou, fyzicky naskladníme. Odesílání tedy začíná ve chvíli, kdy nám to počasí už dovoluje a máme rostliny fyzicky skladem.
S expedicemi začínáme většinou nejdříve konce Března, ale může to být i později, když nám to počasí nedovolí. 
Uvědomte si prosím, že pracujeme s živými rostlinami a ty mají nějaké potřeby a my se o ně musíme nejdříve postarat. Objednávky jsou zasílány výhradně dle jejich došlého pořadí a odeslání nelze na Vaše urgence uspíšit. Děkujeme za pochopení a trpělivost !

Skladová dostupnost je vždy uvedena přímo u produktu. Dostupnost je pravidelně aktualizována v intervalu několika málo minut. Je tedy aktuální se zásobami, které vedeme u nás v Zahradním centru.

U nás na e-shopu pracujeme se čtyřmi skladovými dostupnostmi:

SKLADEM – Zboží je skladem, nebo ho brzy očekáváme (v době mimo sezónu jsou rostliny s tímto stavem v tzv. Předprodeji a dodávány budou nejdříve od Jarní sezony)
NA OBJEDNÁVKU– Zboží je možné závazně objednat.
SKLADEM U DODAVATELE - Zboží je skladem u dodavatele a je možné jej závazně objednat (dodání probíhá nejpozději do 10 dnů od vytvoření objednávky).
NENÍ SKLADEM – Zboží není skladem a nelze jej tedy objednat.

Skladovou dostupnost naleznete přímo u produktu.

P9 – P50 – průměr květináče 9 cm až 26 cm

K9 – K26 – průměr květináče 9 cm až 26 cm

C1,5L – C10L – objem květináče 1,5 litru – 10 litrů

K 1,5L – K 10L – objem květináče 1,5 litru – 10 litrů

KM100 (100KM) – KM180 (180KM) - rostlina (strom) s výškou kmínku 100 cm – 180 cm

Vysvětlivky k velikostem balových alejových a solitérních stromů

Stromy v této skupině jsou přesázeny minimálně 3 krát.

Velikost stromů je měřena jako obvod kmene v cm ve výšce 1m nad kořenovým krčkem. U solitérních stromů je pak uvedena výška stromu v cm od kořenového krčku do poloviny letorostu terminálu.

Více informací naleznete zde

Objednávky spojovat nelze. 

Do objednávky lze přidávat zboží/rostliny pouze u objednáveku které jste si zvolil/a  jako způsob platby "Dobírkou". U ostatních způsobů platby lze objednávku upravovat do chvíle, než objednávku uhradíte. Pak už bohužel není v našich silách do objednávky jakkoliv zasahovat. V případě, kdy budete chtít do objednávky něco přidat a Vaše objednávka splňuje výše zmíněné, napište e-mail na eshop@zcstrakovo.cz. Když nám to naše interní pravidla umožní, rádi Vám vyjdeme vstříc. Děkujeme za pochopení.

Pokud jste se registroval/a u nás v e-shopu, vidíte stavy objednávek v sekci "Můj účet".

Pokud nejste registrovaní, nevěšte hlavu. Pravidelně totiž zákazníka informujeme emailem, v jakém stavu jeho objednávka je. V praxi to tedy vypadá tak, že objednávku přijmeme a s každým dalším krokem (např. když objednávku začínáme připravovat k vychystání, už ji balíme, nebo ji odesíláme), doručíme Vám automatický email s těmito informacemi a Vy tak vždy máte co nejaktuálnější informace o své objednávce.

Odborné poradenství na zákaznické lince bohužel neposkytujeme. Pokud budete chtít tedy poradit např. s umístěním rostlin, je nutné psát email na info@zcstrakovo.cz a tam se Vám pokusí poradit náš odborník v oblasti rostlin, nebo se můžete zastavit přímo do našeho Zahradního centra, kde Vám kolegyně, zahradnice rády poradí a budou se Vám plnohodnotně věnovat. Zákaznická linka slouží pouze pro obecné dotazy, např. pomoc s vytvořením objednávky, informacím ohledně již přijatých objednávek, případnou změnu v objednávce apod.

Ceník přeprav naleznete zde.

Ano, na Slovensko běžně odesíláme.

Objednávky v našem e-shopu jsou závazné. Objednávku můžete stornovat, nebo upravovat pouze do doby, než ji začneme chystat. Jako zákazník máte dle občanského zákoníku povinnost zásilku převzít. Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.